papatya56 Kızlar yarın keseyi gormeye gitcem dua eder misiniz hamilelerin duası kabul olur derler keseyi göreyim🥰
papatya56 Kayra_2362 Allah nasip eder canım Rabbim büyük ben iki kere düşük yaptım gecen ayda kimyasal geçirdim İnşallah bu sefer saglıklıdır
EsrSvm papatya56 Hamile değilim ama şuan için ne kadar umutlu,heyecanlı aynı zamanda ne kadar endişeli olduğunu tahmin edebiliyorum.İnşallah hayırlısıyla görürsünüz canım keseyi ❤️
papatya56 EsrSvm Allah razı olsun canım korkuyorum göremesem diye seni görüyorum postlarda aşılama yaptın İnşallah tutmuştur Rabbim sanada hayırlı evlat nasıp etsin 🥰