Çayırbaşındaki binasına gidiyorum doktordan memnun kaldım hastaneyide çok tercih eden var çevremde iyi olduğu için doğumumu orda yapıcam allah izin verirse ama özel oda istiyorum yakınım orada doğum yaptı istersen özel oda alablırsın dedi ama fiyatı nedir acaba bilen varmı yada hastaneden memnun kalan ? 🥰