Öncelikle merhaba ben iki üç gündür şiddetli bel ağrısı çekiyorum daha doğrusu hiç bişi yokken geçmişken belime bi anda sancı giriyo ve rahat 30.40 dakka gitmiyo 27 haftalık hamileyim normalmi bu bide sizim hafifletmek için önerdiğiniz şeyler varmı dün krem sürdüm masaj yaptı eşim sonra bebe yağı sürdü masaj yaptı sıcak duş aldım oda geçirmedi başka ne yapıcağımı bilmiyorum olmadı akşama bi hastaneye gidicem iyi gelen şeyler varsa yazarsanız çok sevinirim biraz uzun oldu ama kusura bakmayın