Merhaba hanımlar 21 haftalık hamileyim geçen gün kan idrar tahlili verdim sonucuna bi bakayım dedim e nabızdan. Ureserumre diye geçen tahlilim düşük çıkmış internetten bu neyin nesidir diye bakarken böbrek yetmezliği bilmem ne bisürü şey yazıyor kafam o kadar karıştı ve moralim bozulduki anlatamam
bilen eden varmı bu nedir neyin nesidir, doktor kontrolüme 3 hafta var