Senayyalcin Cetin-annesi-sed 40. Haftam dolmuştu çatı muayenesine girdim orda baya ileri itti parmağını doktorum genişlettim dedi ben o odadan çıktım direk ağırlarım başladı yürümek bile zor geliyordu aşırı ağrım oldu bende sıkıldım isteğe bağlı sezeryan oldum çünkü çok ağrım vardı sancım yoktu suni sancıyla falan uğraşamazdım 😀😀
Cetin-annesi-sed Senayyalcin Ay şu an ben yani hiç sancı yok bana da düşün bu gece dedi sezeryan mi normal mi die🤭
Burcugul Cetin-annesi-sed doktorumun eldiveni de kan olmuştu benim de henüz nişanım suyum gelmedi de bekliyorum bakalım
Emineyavuz_53 Burcugul canimmcati kontrolü yapmış sanırım bide doğumu tetiklemis bebeğin içeride kakasını yemesinden iyidir . Bence doğru yapmış sen de squat ile ve sıcak duşta bele ve karna masajla destekle doğumun kolay olur
Masal53 Burcugul valla ben 39+4 de su gelişi ile doğuma gittim ilk gittiğimde 1 cm açıklık vardı öyle muayeneden sonra felan kanamam olmadı benim açılmam 7 8 olunca kan gelmeye başladı benden
yaseminan Burcugul bazen yapılıyor benim doktoruma ben yap dedim sen nerden biliyorsun bunu dedi kuzenim doğum doktoru o söylemişti doğumun başlamazsa veya açılman olmazsa doktoruna söyle parmakla 2 cm açıklık yapsın demişti iki parmak makas gibi açılıyor
NeeSalman Burcugul doktorumun bunu bana yaptığı gün doğurmuştum☺️ Ama benim 5-6 cm açıklığım vardı ve doktor sen doğuruyorsun diyerek muayene esnasında biraz ileri gitti ve bende de kan geldi. 3 saat olmadan da doğurdum zaten. Ama dediğim gibi benim ciddi açılmam vardı.
Cansukrb NeeSalman benimde 4 cm acilmam var ebe iki kere baktı ama acıma falan yok tabi henüz 33+5m evde bekliyorum
NeeSalman Burcugul bir anda olur belkide canım. Sen bolca hareket yap, yürüyüşe çık, eşinle korunmadan iliskiye gir. Spermin vajinayı yumuşatma gibi özelliği var. Açılma için çok önerilir.