-_LiyuzaMomm ben 10 gün filan oldu diyet yapıyorum. unlu herşey yasak, tarhana çorbası gibi. ekmek tam tahıllı yiyorum. günlük öğünlerim 8.30 10.30 12.30 15.00 18.30 ve 20.30 şeklinde. meyve yerken 1 meyve yanında, 1 bardak süt yoğurt peynir, 2 ara öğün meyve 3 ana öğün ve akşam da sut içiyorum. şeker kesinlikle yok, kahve de yok zaten, sadece 1 bardak acik çay günde.
normalde tatlı yemezdim zaten ama şu an halka tatlısı mi lokma mi baklava mi hepsi aklımda 😂