Nesliyilmazcelik Nst için devletten randevu kadın doğum uzerinden mi alıyoruz normal muayene gibi yoksa ayrı bir brimmi
Nurr Nesliyilmazcelik devlette girmedim nts ye ama ozelde oyle randevuya gerek olmuyoe doktor gonderiyo
zehracinar Nesliyilmazcelik Nst için randevu almıyorsunuz,kan verirken nasıl sıra bekliyorsanız nst içinde öyle bekliyorsunuz sıranız gelince çekiliyor,bide doktor nst istemediği sürece hiç bir şekilde çektiremezsiniz 😌👍🏻
Ceylanyusuf Nesliyilmazcelik almanıza gerek yok ki canım ben devlet hastanesine kadin doğum aciline gidip muayene Edip zaten bağlıyorlar nst ye canm
Nesliyilmazcelik zehracinar benden istedi kagit var elimd3 doktorumun polikinligi ayrı ama ben devlete gidip o kağıtla sıraya girebiliyormuyum