GizemnazS Hanımlar merhabalar:) Anne yanı beşik olarak hangi beşik tercih ettiniz. Portatif anne yanı beşikleri oluyor ya onlardan kullanan var mı memnun musunuz? Hangi beşikten almamı tavsiye edersiniz?
Gzmm14 GizemnazS Bende kraftın side by side anne yanı beşiğini aldım. Odasını yaptığım için yanımda 5 aya kadar kalıcak onun için büyük birşey almadım. Kullanışlı gözüküyor şimdilik.
Marmaraa https://resimyukle.io/g/MyAhYpRPPr Ben böyle bir park beşik tercih ettim uygun fiyatlı. Henüz kullanmadık memnun kalırmıyım bilmiyorum.
Marmaraa Nebyaa https://resimyukle.io/r/877NbrJ2NJ Ben trendyoldan aldım İnceleyebilirsiniz. Çok kaliteli birşey değil ama iş görür gibi.
Marmaraa Nebyaa üst katında 9 kg a kadar. Alt katında 20 kg a kadar taşıyabileceği yazıyor. Ben en fazla 1 yaşına kadar sadece geceleri kullanacağım için bunu tercih ettim. Odasında ayrıca karyolası olacak.