Papatya-Kokusu bende 2 sene önce 190 a yaptrdığım hastane şmdi olmuş 400 tl. Gerçekten aşırı zam gelmiş hala da geliyo malesef ki. Özel hastanelerde böyle sorun var işte, ben paraları bayılırken danışmada ki kız da şöyle dedi, “özel test olduğu için sigortaya ve özel sağlık sigortasına girmiyo” yani her durumda ödedim onu 🤷♀️