Bugun kontrolle gittim ve sancılarım başlamış alttan muayenesi oldum acıklık yoktu ama ben çok kastım ve ebe eger bu acıya dayanamıyorsan normal yapman zor olur ve acık ası kendimede guvenemıyorum o yuzden doktorla konustum dogum sırasında bu sekılde yaparsan bebegı strese sokarsın dedı dusundum tasındım ve çarşamba gunu sezeryan olucam inşallah dualarınızı bekliyorum ❤️