azraaa21 canım ben 38+6 oldum 🙏 ve bu zamana kadar hiç bir şekilde mide yanması yaşamadım . Bunu da özellikle doktoruma sordum . Oda bana mide yanması saçlı saçsız anlamına gelmez o tamamen bünye ile alakalı bişey dedi yani midesi hassas olanların midesi yanarmış yediklerinden dolayı saç olayı tamamen şans ☺️Hem kelde olsa öyle bebişler daha sevimli geliyor bana 🌸😍 Bakalım benim küçük prensesim nasıl🙈🤗Sağlıklı olsunlarda gerisi boş