ruveyda14 Doktor acıklama yapmadan sadece yazmış hiç bir şey demedi de kullanan var mı birşey olduğu için mi verdi anlamadım
teletabi ruveyda14 nekadarlık bebeğiniz? 1 yaşa kadar d vitamini kullanılıyor. Herhangi bir tahlil vs yapıldımı
Zezeeeyyldrm ruveyda14 benim yeğenim d vitamini kullandığından baya erken kapanmıştı bıngıldagi doktor tahlil felan yapmıştı sanırım sonrasında sıkıntı çıkmamıştı ama d vitaminini bıraktırmıştı
Sakel28 D vitamini her çocukta kullanılması gereken bir vitamin korkmana gerek yok, geçende bir video izledim bıngıldak ile d vitamini arasında bağlantı yokmuş çocuk doktoru öyle diyordu videoda
teletabi ruveyda14 d vitamini o yüzden verişmiştir canım bi sorun yoktur. D vitamini 1 yaşa kadr kullanılıyor bizde geçen ay bıraktık kullanmayı