Buseeeec iyi günler bende bebek isteyenlerdenim benimde olmadı henüz Allah inşallah nasıp eder kucağımızi boş bırakmaz. Ben bu ilacı adet düzensizliğim olduğu için vermişti doktorum adet söktürücü diye biliyorum bu ilacı bunu kullandıktan sonra adet gördüm daha sonra da başka bir ilaçla yumurtayı çalıştırmaya uğraşıyorlar diye biliyorum ben hamile kalmadım sadece adet söktürdü