Tubatastan24 ben de 13 te iki defa pıt pıt hissettim ilki zayıftı burda gaz bağırsak falan diyorlar değişik ti ama heralde öyledir dedim 2 gün sonra yeniden oldu daha şiddetliydi 31 yaşındayım hiç öyle gaz veya bağırsak çalışması yüzünden öyle bişey hissetmedim farklı bişeydi doktor çok erken dedi değil dedi ama hareket hissettiğini anlatan kime sorsam söylesem herkes bebektir diyor bi de erkek bebek daha çabuk oynar diyorlar benim de erkekmiş bilemiyorum doktora inanmamak saçma geliyor ama yine de bebek olduğunu düşünüyorum 😀