Ben Çin takvimine göre yaptım mı demeliyim doğru kelime ne olur bilmiyorum ama 😂 en önemlisi sağlıklı olması tabi. Bebek istediğimiz zaman eşimde bende kızımız olmasını çok istiyorduk kız olan aya baktım. O ay da tuttu şansıma gebelik oldu. Kız olduğunu öğrendik ☺️ Daha önce bütün arkadaşlarımda da doğru çıktı o yüzden ben Çin takvimine inananlardanım ama hesaplamayı doğru yapmak gerekiyor