Cetin-annesi-sed Kızlar bugün 40. Haftamdayim nst de az miktarda sancım çıktı kontrolde 2-3 cm açıklık var dedi doktorum. nisanin gelebilir dedi. Hiç sancı ağrı hissetmiyorum. Normal için sizce ne kadar süre içinde doğum olur.
Bebegimicin1 Cetin-annesi-sed ah canım okadsr kolay olmuyo keske olsa 35. Haftadan beri 2 cm açıklıkla ve kuru sancılarla brkliyorum ilk gebeliğimdede 37de 2 cm açıklık vardı ve nişanım gelmişti 41 de doğurdum suni sancıyla şimdide 35 den beri 2 cm açıklıgım var arada düzenli sık sancılarımda oluyor kuru kuru bekliyorum 38+3 üm inşalalh sen çabuk doğurursun çok brklemezsin
Kbrayank Cetin-annesi-sed 37+4 um dünden beri 4 cm açıklık Var suyum vs patlamadı muane edince kan geliyor sancım var açılma yok bekliyorum
BayanZuzu Cetin-annesi-sed ilk gebeligin ise 1 günü bile geçer bence canm Allah kolaylık versin inşallah
Susamtanem2 Bebegimicin1 plates topu ve bol hareket merdivenleri 2 şer 2 şer çıkma tarzı şeyler yaptınız mu
Cetin-annesi-sed Bebegimicin1 Ah inşallah daha fazla bekletmez kuzularimiz. Benim de bu zamana kadar hiç sancı açıklık yoktu suni sancıyla baslatir die düşünürken bugün kontrolde çıktı açıklık. İnşallah hızlı bir ilerleyiş olur yoksa her an sezeryana gidebilirim normal için cesaretim çok az çünkü🤭
Cetin-annesi-sed Kbrayank hayırlısıyla ilerler süreç umarım. Sancım hiç yok benim de su falan gelmedi tabi çatı kontrolünde nişanı gördü. Bakalım ne kadar sürecek bu bekleyiş
Bebegimicin1 Susamtanem2 18. Haftamdan beri plates yapıyorum ebem kızdıgı halde 1 saatten fazla yürürüm çömelerek yer sildim cam sildim ama banamısın demedi ilişki kolaylaştırıyor açılmayı diye onuda denedim ama bende fayda etmedi
Cetin-annesi-sed Susamtanem2 38 den beri düzenli olarak yürüyüş merdiven çıkma(,tek tek çıktım) pilates topuyla hareketler, ananas, hurma yeme yapıyorum. Etkili olduğunu düşünüyorum çünkü hiç açıklığım yoktu bunlara basladigimda.
Susamtanem2 Bebegimicin1 olmayınca olmuyor sanırım kızımda bende hurmalar yürüyüşler 39+6 da 18 saat sonrası normal doğum anca oldu suni sancı ile Oğlumda hurma falan da yiyemedim zaten geç döllenme haftası karışıktı şimdi mi yesem haftaya mi derken kaldı ilişkiyi 32 ye kadar sanırım devam ettik hastaneye bı gittim 3-4 cm açılma dedi Dr şok oldum ya olacağı vardı diyorum ya da hemoroidim yüzünden popoya ılık su tutuyordum o açılmaya neden oldu diye düşünüyorum
Bebegimicin1 Cetin-annesi-sed hakkında hayırlısı neyse o olsun canım sağ saglim kucagına alırsın inşallah
Bebegimicin1 Susamtanem2 olacagından sanırım birazda 2. Gebeliğimdede gelişim geriliği var diye erkenden platesi braktım sadece 5 hafta düzenli plates yaptım 32 de sancılarım başladı enfeksiyondan falan dediler açılmam yoktu tabi ben yine enfeksiyondandır sandım baya sanvı çektim bekledim 35. Haftamda gittiğimde 2 cm açıklıgımın oldugu sancılarında gerçek sancı oldugunu öğrendim serumla durdurdulsr bebeyi şimdide 38+3 oldum bekliyorum açılma ilerledimi aynımı bilmiyorum ne nişan geldi ne su sadece rüyalarım nişanım geliyo
Cetin-annesi-sed BayanZuzu Amiin canım Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun. İlk gebeliğim normal doğuma çok çok az bı cesaretim var bekledikçe de stresle sezeryan isteğim artıyor bakalım🤭
Susamtanem2 Cetin-annesi-sed ben doğum yapacağım gün yaptım bunları onun dışında pek bişey yapmamıştım kasik ağrım çöktü ama benim 2. Doğum belki o da etki etmiştir
BayanZuzu Cetin-annesi-sed ben 2 gün yattım ikinci gunun akşamı 8 bucukta dogurdm ilk gebelikte açılma uzun suruyormus ama pisikolojini hazırla inan o herşeyden daha önemli ben yapabilirim de beni ayakta tutan bu cumleydi 💙
Cetin-annesi-sed BayanZuzu dogru söylüyorsunuz inanalım kendimize de bebişimize de Allah gücünü verir inşallah