ceyliiiiii ben ben been 😂 arkadaşım 35.hf da doğum yapmıştı ben ondan birkaç hafta gerideydim. 35.hf ya doğru kafayı yemeye başlamıştım psikolojim bozuldu resmen. Durup dururken kalbim çarpıyordu doğuracağım diye ağlıyordum. Bir de eşim gece çalışıyor gündüz uyuyor mecburen kendimi sürekli tek hissediyordum iyice sinirlerim gerilmişti. Hatta 35.hf da doktora gidince bile ağladım orada Dr şok 😂 Bugün 38+6 olduk hala tık yok açılma da yoktu en son gittiğimde boşuna strese girmişim.