Esrayc Merhaba bayanlar bugün tahlil sonuçlarımı aldım guatr çıktı değerim düşükmüş kadın doğuma yönlendirdi aile hekimim aynı sorunu yaşayan varmı bu arada 31 haftalık hamileyim 2 çocuğuma