1 hafta önce normal doğum yaptım doğumdan çıkınca sol gözümde şişme ve morarma oldu epidural falan yapılmadı bugün yine aynı sekilde hissediyorum aşırı bulanık görüyorum başına ya da yakınının başına böyle bişey gelen oldu mu neden oldu Dr da bilmiyor ebelerde şaşkın doğumla gözün ne ilgisi var dediler alerji olsa vücutta başka tepkide olurdu korkmaya başladım