melekanesi her iki zıbından da koyun onlar bebeğin durumuna göre giydiyorlar. İlk doğdukları zaman üşüyorlar biraz bi tık kalın giydirmek isteyebilirler. Oğlumu ağustosta aldım kucağıma geçen sene. Patikli alt,üst,kısa kollu zıbın,askılı zıbın,bez,eldiven,şapka,penye battaniye koymuştum. Kısa kollu zıbını giydirmişlerdi ama bikaç saat sonra vücut ısısını yakalayınca odada sıcak olunca askılı zıbınla değiştirmiştik biz. Emerken çok terliyorlar efor sarfettikleri için bi tık inceltebilirsin bikaç saat sonra demişlerdi. Siz koyun fazlada koysanız iyi olur onlar istediklerini giydiriyolar en azından ellerinin altında bulunsun🤗