Kızlar merhaba nasılsınız :) 30+3 gebeyim bugün sağlıkocağına gitmiştim kalp atışlarına baktı doktor o esnada da karnıma dokundu karnın çok sert bebekte toplanmış sancın var bence şuan dedi bebeğinde kalp atışlarını bulanık duydu önce sonra netleşti toplanıyo diye öyle duyuluyo bence kadın doğuma görün dedii sizce gerçekten sancım mı var bu kadar erkenden biraz tedirgin oldum 🙁