Selam Anneler ve anne adayları.Kurduğum cümleler için üzgünüm.5 haftalık hamileyim.Çok şükür sıkıntım yok.Sadece vajinamda kaşıntı vardı çok az,papatyayla bir kaç kez yıkandım geçti.azıcık kızarma ve yanmada oldu.Bu normal diye duydum.Hamile anneler böyle olunca ne yapıyorsunuz?