sebnemkargaci Merhaba, 4+4 haftalık hamileyim yaklaşık 5 gündür kahverengi kanamam vardı az miktarda bugün bi tık daha fazlalaştı daha önce başına gelen oldu mu korkmalı mıyım? İlk gebeliğim olduğu için herşeyden korkuyorum
Yagmur64 sebnemkargaci Ya yanlış anlama ama hamileysen neden hemen gitmedin ki ben bir damla aktı diye hemen hastanede buldum kendimi ama bi kere geldi oda eski ve yerleşme kanıymış mutlaka git ona rağmen tedbir amaçlı progestan verdi dr Allah korusun seninki normal değil yani o kadar uzun sürmesi
Ataata sebnemkargaci Açık renk kırmızı kanamaların risk oluşturduğu, koyu renklerin genel olarak normal olduğunu söylemişti doktorum. Panik yapma ama tedbiren muhakkak doktorumla görüş derim.
Burcuozerdem sebnemkargaci doktoruna muhakkak danış genelde kırmızı olmadığı sürece korkma diyorlar doktorlar yerleşme kanamasi olabilir ama doktor kontrolüne muhakkak gitmelisiniz. Ben 20. Haftadayim hala kanamam kesilmedi bazen kırmızı bazen kahverengi geliyor
sebnemkargaci Yagmur64 daha önce gittim aslında bebek küçük olduğu için görünmez kan değerinde bi sıkıntı yok yerleşme kanaması olabilir dedi gönderdi uzun sürünce ben şüphelendim
sebnemkargaci Burcuozerdem teşekkür ederim biraz içim rahatladı bugün mutlaka gideceğim işten çıkar çıkmaz