Gunesbestee benimde öyleydi malesef ama vucut yağlanması fazla olduğundan yüksek çıkıyor pekte genetik değil tip 2 diyabet bizler genetik diyip kolay kabullendiğimiz için öyle benim hba1c 8.9 iken şuan 4.9 yarı yarıya neredeyse kilo verip beslenmeyi düzenledikten sonra herşey değişiyor
Muhtemelen yağlanma ve anlık dikkatsizlikten öyle yüksek çıkmıstır yoksa o kadar yüksek seyretmez her zaman. Yok canım şuan tedavi sürecindeyim