Deletedmom93284 bende geç döllenme olduğu için 7.haftada bile karından görünmemişti, alttan bakmıştı da öyle duymuştuk kalp atışını. Hiç moralini bozma, o haftalarda karından net görünmeyebilir. Sen en iyisi başka doktora git, ortada sıkıntılı bir durum yokken böyle hemen moral bozan doktorla vakit geçmez.