Borsevbolut sezaryen için mi yatış verecek acaba. ?
ben 37+0 da gittim normal yapacaksın dedi sezaryen demedi. 38+0 da gittim bebek kanala inmemiş dedi, yürüyüş eğzersiz yap dedi 3 gündür yapıyorum ama bebeğin aşağı indiğini hissetmedim hatta habire yukarı çıkıyor 🙄
Cuma günü 39+0 olacaz kontrol var o zmanda kanala girmediyse ne olcak bilmiyorum 🤷🏻♀️
benide allttan muane etmedi sadece usg ile rahim kısımına baktı vücudun normal için müsait dedi banada garip gelmişti, usg ilede bakılırmış güya öyle dediler anlayamadım doğrusu.