SunaHakanKaraman Allah izin verirse oğlumun adını Rüzgar Umay koymak istiyorum. Umay ismini rüyamda gördüm. Rüzgar ismini eşim çok seviyor. İkisi bir arada fena olmadı sanki 😍
SunaHakanKaraman Enesefe ayyy cok tesekkur ederim bu sabah dedik acaba ikisi bir arada güzel durdu gibi 😃
Busrademiir Unisex isim Umay o yüzden erkek ve kız isminde kullanılabiliyor ben beğendim yani güzel bir birleşme olmuş 😄🖐
SunaHakanKaraman Busrademiir cok tesekkur ederim. Sadeec kız ismi olarak bilen insanlarda var ama bakalım canım 😊🤗
mervec Bende umay ismini kızıma vermeyi düşünüyordum ama babası istemiyor bizim de ismimiz hala yok 45 günümüz kaldı 😀
SunaHakanKaraman mervec bende cok beğeniyorum 😊 Biraz daha zamanınz var canım eşler bu konuda bizden cok farklı düşünüyorlar ama hayırlısı olsun hakkınızda 🤗