Selam kızlar 5 gun oldu normal dogum yapali. Dun geceden bu yana dikişimde iç kısımda oturup kalkarken biraz batma hissediyorum. Bu normal mi. Korkmam gerekmiyordur insallah😒ne zaman gecer bu dikiş agrisi. Kanama azalmaya basladi ne zmaan bitecek. Aklimda deli sorular.