Arkadaşlar herkese merhaba. Benim bebeğim 20.haftadan beri makat gelişti. Karnım çok aşağıda duruyodu. 3 gündür felaket ağrım oldu. Bel kasık ve bacaklara vuran. Hareketini de fazla hissettim bu 3 gün boyunca. Bu sabah bir uyandım karnım hamile göbeğinden çıkmış, kilolu birinin göbeği gibi yana yayılmış. Göbek deliğimin üzerinden itibaren hiçbir sertlik kalmamış. Bebek tamamen aşağıda ve yan şekilde yatıyor. Transvers pozisyon deniyormuş buna sanırım. Karnım aşırı komik. Yayılmış resmen ve sürekli sağdan soldan sivriliyor. Evlatçığım doğum pozisyonu mu almaya çalışıyorda yavaş yavaş dönüyor anlamadım ki🤷🏼♀️ bebeği böyle duran var mı? Bu arada 32.haftayı doldurmak üzereyiz artık.