Ozge11 Esram22 tam tersi diye duymuştum yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek diye tabi doğruluğu nedir bilinmez
MinikkkMucizem Esram22 canım bence onun doğruluğu yok benim önce fasulye şeklindeydi sonra yuvarlak şimdi de farklı bi şekil 😂
Ozge11 MinikkkMucizem evet benim de öyle ilk fasulye gibiydi 6-7 de sonra biraz daha yuvarlak gerçi ben cinsiyeti daha öğrenmedim beklemedeyim 😊
bgm96 kese fasulye seklndeyse erkek , yuvarlaksa kiz diyorlar ama asli cikmadi bizim kese fasulya seklndeydi ama cinsiyetimzi ögrendik kiz