Isra38 Anne olmak istiyorum…2 ay once cocugunu kaybetmis bir Anne olarak teseli istiyorum 6 aylik kaybetim dogurdum ..ve yasamiyordu acisi arrik beni kendimden eti esim beni canli canli aci cekerken sanci cekerken gordugu icin istemiyorrr 😔yalvaruyom ona zamani var diyor ben zaman istemiyommm
bebisim-_00 Isra38 basınız sağolsun neden kaybettiniz acaba erken doğum sebebiyle mi çok üzüldüm Allah kucaginiza sağlık li bir evlat la doldurmayı nasip etsin 🥺
elifinilki27 Isra38 ablacım bence gerçekten hem eşinize hemde kendinize zaman verin başınız sağ olsun 😔
mathildaa Isra38 basiniz sagolsun… biraz zaman verin kendinize. Hem ruhen hem bedenen biraz dinlenmiş olursunuz. Eşiniz sizi dusundugu için ara verelim diyor belli ki. Hayirli zamanda sag salim kucağınıza almam nasip olsun
Blackcloud Acınız henüz çok taze, çocuk meselesine ara vermek hem bedensel olarak hemde ruhen ikinizede iyi gelecektir. Biraz kafanızı toplayın, acısı zaten unutulmaz ama henüz yeni kaybetmişsiniz bebeğinizi biraz toparlanın önce ikinizde. Başınız sağolsun.
La_Liberte Isra38 öncelikle geçmiş olsun. Size o kadar hal veriyorum ki. Ben de Mayıs’ta bebeğimi kaybettim.sezaryen olduğum için en iyi ihtimalle 6 ay beklemem gerekiyor. Ama bazen zaman geçmiyor gibi. Eşim de hemen istiyor ama işte biz mecburen bekliyoruz. Siz de öyle düşünün hem fiziksel olarak, hem ruhsal olarak biraz beklemek daha iyi. Söylemesi çok zor. Dile kolay. Ama eşinizin de ruhsal durumu çok iyi. Bu arada kaç yaşındasınız ?
Ogretmenanneyim Isra38 aynı şeyi bende yaşadım düşük yaptım ve eşimi günlerce aylarca ikna edemediğim çocuğa çok korktu