ydmayse Kızlar aranızda birkaç ay geçmesine rağmen gebelik test ekranının sararmadığı bi marka olan var mı? Bende saklamak istiyorum ama hem erken gebelik testim hem diğerleri sarardı 1 gün ssonra. Sararınca hem net gözükmedi hemde görüntü kötülüğü 🌸
YuvarlanamayanPandaa ydmayse markasını bilmiyorum ama benım aldıgım uc kapagı pembe erken gebelik testi diye almıştım doğumuma az kaldı ama sararma falan yok daha
Belizmoms ydmayse benimkide sarardı ama ben gebelik olduğunu düşünmediğim için 17 gün geçtikten sonra test yapmıştım hala çok net belli oluyor. Sararsa bile saklayacağım 😁🥰
blueberyy00 ydmayse Yani iki yıldır çeşit çeşit testler denedim hepsi sarardı benim bildiğim yok yani sararmayan
YuvarlanamayanPandaa ydmayse rica ederim ben markalardan pek anlamadıgım için direk erken gebelik diye alıp yapmıştım keşke bilseydim yardımcı olurdum