23+3 günlük hamileyim. Detaylı ultrasonda plasentada yaşlanma başlamış dediler. Bebekte gelişim geriliği oksijensiz kalma bunlara bağlı erken doğum olabilir dendi. Bu durumu yaşayan konuyla ilgili bilgisi olan anne yada anne adayları var mı? Varsa cevap verir misiniz?