Kızlar kardeşim saat 11 de sezeryan la doğum yaptı ikinci gebeliğiydi bebek fazla su yutmuş solunum sıkıntısı var diyerek yoğun bakıma aldılar iyileşme sürecine göre belki 2.gün bile çıkabilir dedi hemşire başka bir hemşireye belkide gece yatırmazlar ciğer rötgenine göre belli olur dedi küvezde basınçlı hava verilecek dediler kardeşimde çok üzüldü tabi
Başına gelen varmı bu durumda süreç nasıl ilerliyor bebekleriniz kaç gün küvezde kaldı yada akşamına hiç annenin yanına bebeği alan oldumu