Barlascemom Kızlar 33+1 günlüğüm bebeğin hareketleri azalmaya başladı ve sürekli tik tik şeklinde atma hissediyorum bu hıçkırık mi bebeğin hareketleri biraz azalmasi normalmi bu haftada bilgisi olan var mı
Dilara0638 Barlascemom evet hıçkırıkları muhtemelen ve 32 den sonra suyuda hafif azalma bebekte büyüme olacağı yeri daralacağı için hareketlerinde biraz azalma olabilir diye okumuştum bi yerde yinede hareketlerini takip edip saymalısın çok azsa doktorunla görüşmelisin
Zeyyyn Barlascemom her bebek bir olmuyor canım o haftalarda benimde azalıyor du bazı zaman hıçkırık sesidir o muhtemelen 36+3 deyim hıçkırık sesi bile beni tıklattırıyor ve hareketleri çok kuvvetli canımı yakıyor
Dilara0638 Barlascemom evet bu zamanda günde 10 kere normal diyorlar bende 32+4üm ama daha fazla hareket ettiği için saymadım henüz
Zehraspl Barlascemom bu zamanlarda normal canim cunku uyuyo bebekler bende cok evhamlanmistim ilk gebeligimde ama doktorum bana cocuk uyuyo musade ette uyusun durmadan hereket edemez evham yapma dedi ama genede sor bir doktoruna