Benim de 7. Hafta.. 6 haftadayken atış duyduk ama kalp atışı fazla zayıfmış 3 gün önce düşük riski yüksek dendi. Bugünde aşırı agrım ve lekelenme var bakalım doktora gideceğim bakalm ne dicek doktor. Aşırı korkum var düşük mü oldu nasıl alınacak die panikteyim 😪😪