Hilaldemirrr Kızlar biraz alakasız ama makinanın vernel kısmına vermeli koyunca gidiyor kapağını da yavaş kapatiyorum neden acaba bilgisi olan var mı az önce koydum tekrar açmam gerekti bı baktım vernel kısmı boş 🤦🤦🤦🤦
Masal53 Hilaldemirrr yumuşatıcıyı son 1 saat kala koy ben öyle yapıyorum başta koyunca hemen gidiyo ve koku olmuyo çamaşırda son 1 saatde koyunca yumuşatıcıyı alıyor durulama suyuyla ve kokuyo çamaşırlar
Woman3535 Hilaldemirrr vernel gözü için bi aparat varmış onu koyuyomuşuz hemen akmıyomuş internetten araştırın isterseniz benim teyzemde verneli tam alıcakken makina verneli koyar bekletir öyle biraz her yer mis gibi vernel kokar mesela
Hilaldemirrr Masal53 makinam da yeni halbuki 🤦🤦 60 dakikaya attım pecetelikleri 21. Dakikada yumuşatıcı alıyor denk gelmiştim bir ara öyle yapayım o zaman ben de diyorum vernelim mis gibi normalde şimdi neden kokmuyor 😁😁😁
Hilal-95 Masal53 güzel taktık ama ben unutum kesin 🤣 yumoşun mavisinı kullandığım zaman çok kalıcı oluyor ama diğerinde benmde hemen geçiyor
Hilaldemirrr blueberyy00 makinam yeni Max yerine kadar koyuyorum cekmecesini de haftada bir temizlerim hep ama bilemedim
Masal53 blueberyy00 olabilir benim ablam samsung makine kullanıyo en başta koyuyor ben hotpoint kullanıyorum başta koyduğumda deterjanla birlikte aldığı için boşa gitmiş oluyo
Masal53 Hilaldemirrr ben renkli 2 saat 02 dakika beyazlar 2 saat 25 dakikada yıkıyorum ikisinede 1 saat kala koyuyorum koltuk örtülerini 30 dakikaya attığımda 20 dakika kala koyuyorum yani kısacası ilk suyunu komple aldıktan sonra yıkarken koyuyorum bidahaki su alımında yumuşatıcıyı almış oluyo
blueberyy00 Masal53 benimksi de Profilo başta koyuyorum gitmiyor duruyor buram buram yumuşatıcı kokuyor çamaşırlar serdigimde balkonum toplayıp dolaba koyduğunda dolabim hiç gitmiyor kokusu yani
Masal53 Hilal-95 bende onu kullanıyordum onunla yıkayıpda dolaba kaldırdığım kıyafet hala kokuyor baya oldu da kullanmayalı 1 seneye yakın yumuşatıcıyı bıraktım şimdi sadece nevresim vs. ve koltuk örtülerinde kullanıyorum
Hilal-95 Masal53 aynen çok kalıcı ya bnmkınde uzun süre kalıyor ama yumoş deterjan okadar kalıcı değil kokusu onu çok beğenmedim smdıde bebeğim için aldım onunla perde feln yıkıyorum kıyafetlerınde ağır olmasın diye oda çok güzel🤭