Merhaba arkadaşlar bu yazacağım şeyi oturup birileriyle konuşmak daha önce benim gibi yaşayan var mı bilmek bile çok zor oldu benim için
tam 6 ay önce 16 haftalık gebeliğim sonlandırıldı
bebeğimin çok sağlıksızdı yaşama ihtimalı yoktu ve benim sağlığımda çok kötü etkilemeye başlamıştı😓
kaç tane doktora gittik detaylı ultrasyon tahliller testler her şeyi yaptık ama umut yoktu ve sonlandırmak zorunda kaldık. Neden oldu dediğimde hiç bir cevap alamadım herhangi bir sebep olabilir sebebi belli değil dendi hepatit taşıyıcısıyım benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı
Şimdi 9 haftalık bir gebeliğim var yeni bir doktora başladım çok ilgili yakından takip edeceğini söyledi bana göre bir folik asit verdi daha etkili olacak inşallah dedi bebeğim şu an sağlıklı 20. Haftayı bekliyoruz o zamana kadar yolunda olursa böyle güzel sonuçlar olacak inşallah
tekrar aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorum normal doğum yapıp hissedip görüp çocuğumu kucağıma alamamak kokusun hissedememek çok acı bu defa öyle bir şey yaşarsam acısına dayanabileceğimi sanmıyorum sizlerden umut dolu cevaplar bekliyorum🙏🏻teşekkür ediyorum🤲🏻