bebisim-_00 Emirasaf-annesi Ben red me note 6 pro kullaniyorum 2 sene oluyo memnunum aslında bitek ön kamerasi bozuldu darbelerden sonra cam değiştirdim iki kere kırıldı ana ekranı camdan sonra bile ön kamerasi duzelmedi puslu gösteriyor halbuki çok net ti
Liyuzamom Emirasaf-annesi ne kadar doğru bilmiyorum bende 9 pro kullanıyorum çok iyi bi telefon bana yetiyor yani ama eşimin ki 8iyidi ve bir gün ekranında bi kararma oldu telefoncuya götürdü telefoncu bunu her Xiaomi bin yaptığını söylemiş elbet yapacak ilerde de olsa demiş bilmiyorum yani ama ben memnumun daha bi sorun yok
Defne74 telim samsung j8 not 10 proyu almayı düşünüyorum ama bazıları güven vermiyo yorumlarda hep kötülüyolar kararsızım bende
Biranneadayiiii Not 9 pro kullanıyorum çok çok memnunum kamerası, hızı vs herşeyi çok iyi şarj 2 gün net gidiyor ve instada bile cok gezen insan olduğum halde 😁
Hilal-95 Emirasaf-annesi bnm eşimde 9pro vardı ama kamerası çok kaba duruyor işi gereği değiştrmek zorunda kaldı
Cnsakf Emirasaf-annesi ben mi note 10 kullanıyorum çokta memnunum. Eşimde note 9pro var oda çok memnun