12345_123 arkadaşlar doktor magnezyum verdı alıp almamakta kararsızım içen varmı faydaları nedir ne için kullanılır
Clementinee 12345_123 ben kullanıyorum karnımda sertlik ve kramplar girince verdi doktorum iyi geliyor
irva 12345_123 Kas ağrıları kramplar için verilir.Normal bir insanında günlük magnezyum alması gerek zaten.Al sen çok iyi gelecek.😊
Dilara0638 12345_123 kas ve kemik ağrıları için iyi geliyor ben 16.haftada başladım 32+4 olduk hala kalsiyum magnezyum kullanıyorum kullanmazsam çok kemik ağrım oluyor🤷♀️
llFatma irva bende de ara ara el uyuşması karıncalanma olmaya başladı ve kramp giriyor yatakta yatarken ara ara. Magnezyum eksikliğinden mi oluyor acaba. Öyle düşünmeye başladım
12345_123 bnm 28 haftadayım hanı oyle aşırı agrım fln olmadı ılk hamılelıkte de fln hiç vermedi dktor bunda verınce bı afalladım ilac içmekte zorlananlardanım malesef
HollyMolly llFatma benim de parmak eklemlerim cok agrıyordu. Özellikle sabahları uyuşma ve harekette zorlanma vardı doktoruma sordum magnezyum kullanmamı ve tansiyon takibi yapmamı söyledi
Zehraspl 12345_123 ben iciyorum sabah tok karnina bana suda eritilenden verdi faydasida oluyo halsizlik felan olmuyo kendimi daha iyi hissediyorum ictigimde
Busyaa4141 Bende kullanıyorum 28.haftamda verdi magnezyum ve kalsiyum bunlar oluşabilicek önlemler için elinin uyuşması belinin ağrısı diş kaybın kendini daha dinç hissediyorsun 31.haftadayım gayet memnunum ☺️🌸
yaren-1 Mutlaka kullanın siz farketmeden bile bebek kasılıyor bazen bunun için magnezyum ilacı gayet iyi geliyor, kullanmıyorsanız da her gün magnezyum içeren yiyecek içecekleri bol tüketmelisiniz zaten 32. Haftadan sonra Falan bıraktırıyorlar 😍
Leylosacl 12345_123 kesinlikle kullanın hem simdi faydası var hemde lohusa depresyonun önüne geçiyor ağrılar azaliyor