Kızlar cidden üzüldüm bugün doktor açlık şekerin 192 deyince. 9 haftalık hamileyim. Ailemde çok var şeker hastası anne tarafında. Yarın gideceğim endokrine sizde yaşayan varsa nasıl bir yol izlediniz Allah aşkına bir fikir olsun. Gebelik şekeri değil buarada tip2 şeker