Melisss35 Merhaba doğum öncesi bestlak süt arttıcı damla kullanan var mı aranızda hanımlar? Ya da doğum öncesi süt yapıcı çay vitamin vs. Önerilerinizi bekliyorum
Egeninannesi_16 Melisss35 günde en az 3 TL su tüketimi rezene çayı alabilir özellikle doğum sonrası ilk saatler kayısı suyu (gaz atımını artırır rahatlatır) ve lohusa şerbeti bol alınmalıdır ve göğüslere mutlaka sıcak uygulma yapılmalı masaj uygulanmalıdır
busranr06 Melisss35 daha emzirme dönemine geçemedim ama multimalt adında süt arttırıcı içecekler var onlar çok arttırıyormuş tahinli irmik helvası, aşure bol su, drlar rezeneyi önermiyorlar bebek gelişimi açısından
Aag06 Egeninannesi_16 kiz bende diyomki gunde en az 3tl okudum 3liralik ne diyecek acaba diye okudum litre demek istemissin meger gozum direk tl gordu 🤑
Melisss35 Egeninannesi_16 evet banada doktor sütü en iyi arttıran şeyin su olduğunu söylemişti. Lohusa şerbetinide bol bol içerim diye düşünüyorum teşekkür ederim 🙏
Melisss35 busranr06 evet e bebekte de var hatta onlardan bitki çayları falan sizlerede sorup bilgi almak istedim teşekkür ederim
Momlife1 Melisss35 sabah aç karnına kaşık kavrulmuş susam yada tahin kuru dut birde hümanist stil tealer çok işime yaramıştı yağlı etlerde arttırıyordu