derya-588 ben ikimci çocuğumu öyle yaptım dedim çıkarmadan Allah razı olsun epidural yaildiktan sonra ne kadar yorulduysam doğumhane de uyuya kalmışım sıfır ağrı sıfır acı çatala yattım doğumum gelmiş ben hiç sancı acı hissetmedigim için doktor ikin diyince ben ikindim ikinciye şimdi ilim dedi ikindim gözümü bu r açtım oğlum karsimdaydi.Ellerimi açıp Rabbime dua ettim şuan 3 çocuğuma hamileyim nasip olursa yine öyle yapacagim