Sultan3455 Merhaba bayanlar corona alışını kaçıncı hafta da oldunuz ? Ben 36 haftalık gebeyim aşı olmayı düşünüyorum
Sakileyt Merve171214 hangi aşı yı oldunuz bende bugün olucam ama yinede korkuyor um bebeğe bir etki yapar mı diye
Kardeleen Sultan3455 33 34 arasıydı sanırım. İkinci aşı hakkımın günü gelir gelmez oldum arasında 35 gün falan vardı