Egeninannesi_16 Fnen normaldede herşeyi çok takarım ama bu çok hassas bir konu ben böyle yapmıştım etmiştim herkes konuşuyor hamile olduğumu çoğu kişiye söylemiyorum bile şuan
Elbet-birgun-kavusacagiz Merveikratanem amiin insallah 🤲 ayin 2 sinde gidecez insallah kalp icin duyariz saglikli bi sekilde..🥰🥰bende tedaviyle gebe kaldim rabbim bir aldi iki verdi sükurler olsun🤲🥰 sizede masallah dogal yollami oldu
Aycaaa571 Egeninannesi_16 24 yaşındayım 9 aylık evliyim ilk bebeğim olacak inşallah bence daha geciktirmeyin bir süre sonra doğum sıkıntısı oluyor
Zuleyha_busra1 Egeninannesi_16 Bende 24 yasindayim 1 yillik evliyim 23 yasinda evlendim 25 yasinda da anne olcam 🥰 bence yasimiz küçük falan degil. Eskiler 17 yasinda dogurmus emin ol onu diyen de o yasta anne olmustur.. Böyle seylere moralimizi bozmamamiz lazim sonucta bizim ruhumuzdan beslenen bi minnos var icimizde 🥰💕
Masal53 Egeninannesi_16 ben kasımda 18 e bastım temmuzda resmi ağustosta dini nikahım oldu 5 senelik evliyim ☺️☺️ bence aşkın yaşı olmaz küçükken evlenmek daha iyi bazı şeylerin sorumluluğuna erkenden alışmak daha iyi
tirtilinannesii 31 yaşındayım 2 yıllık evliyim ilk gebeliğim 🍀Herşey kendini hazır hissettiğin zaman güzel, sanki en doğru zaman oymuş gibi hissediyorsun en güzelide bu bence ☺️
Pelin-1 Egeninannesi_16 26yasindayim 3 yillik evliyim tup bebekle gebe kaldim insanlar hayirli olsundan demeden once yasinda kucuk neden tup yaptin bekleseydinya diyor..🥺
Egeninannesi_16 Pelin-1 çok üzüldüm gerçekten insanlar hadlerini aşıyorlar kendimi geçtim size bunları nasıl utanmadan söylüyorlar
Elbet-birgun-kavusacagiz Pelin-1 iste biz kimsenin sacma sapan lafini dinlememek icin. Hic kimse bilmiyo tedavi yaptigimizi hamile oldugumu… ki cahil insalara soylememekte gerekiyo canm
yildizz13 Egeninannesi_16 ben 3 senelik evliyim 24 yaşındayım ilk hamileliği. Mesela kardeşim 20 yaşında anne oldu maşallah o kadar güzel baktı ki bebeğine büyüttü bile. Bence o annelik duygusu ve sorumluluğu başka birşey. Allah kolaylığını verir canım inşallah hayırlısıyla bebeğine sağlıklıca bakıp kucağına alırsın 🙏
Pelin-1 Elbet-birgun-kavusacagiz bunu yapanlar maalesef cok yakinimda egitimsiz insanlar da degil 😐. Ve tup bebek yaptigimimi kimseden saklamak zorunda degilim hayat benim hayatim bu kotu bisey de degik yani tedaviyle hamile kalmak gauet dogal bisey insanlarin nerede ne dicegini ogrenmesi lazim ama nerdee
momof3 Egeninannesi_16 Herkes bir şeyler söyler önemli olan senin ne düşündüğün ve yaptığın 😌 24 yaşında 3 çocuk annesiyim.Arkamdan neler söylendi bilmiyoeum ama yüzüme karşı herkes tebrik ediyor çocuklarına çok güzel bakıyorsun senden bu kadarını beklemiyorduk diye 🙊 Açıkçası ben de beklemiyordum kendimden bu kadarını ama içgüdüsel tamamen o güç..
Dygrd Egeninannesi_16 18+19 olsa tamamda yaş 26 daha ne kadar büyük olcakki benim 3 .cu cocuk olcak ilki 23 yaşında 2.ci 25 buda 27 ye girince dogcak insallah annelik lafla olmuyor kendiler analarinin karnindami öğrenmiş bebek bakmayı ben bütün çocuklarıma hep kendim baktım karışan olmassa dahada rahat bakılıyor çocuğa boşver sen laf edeni 😡
bebegimizibekliyoruz1 Egeninannesi_16 19 yaşındayım 25+4 hamileyim 20 yaşında doğumum olucak 14 aylık evliyim laf söyleyenlere sanane de valla bak sen bakcan sonuçta onlar gelip yardım mı edicek
hsqldnbebeqm Egeninannesi_16 sen kendine güven boşver ötesini berisini. 25 yaşındayım. 2.bebeğime hamileyim
Ecem3334 Egeninannesi_16 25 yaşındayım bende 2 senelik evliyim benim etrafımdakiler de öyle hem evliliğe hem bebeğe acele ettin der 😀 geçen burda bir arkadaş 28 yaşındayım geç mi kaldım diye post açmış bende bizimkilerde var sorun heralde dedim 🤷♀️ 😂
Nurklc38 Egeninannesi_16 1 sene oldu bugün Allaha şükür 21 yaşındayım 28+6 haftalık hamileyim. Hem evliliğin tadını çıkarıyorum hemde çoçuguma bakarım 🥰🙏🏻