Aysegulaman02 Arkadaşlar merhaba , Trabzonlu değilim ama eşimin işi gereği burada oturuyoruz . Bildiğiniz , gittiğiniz en iyi doktor hangisi ?
dilaraakbulut Aysegulaman02 imperial dr onur dundar mukemmel bi doktor suan ikinciye hamileyim oraya gidiyorum filiz hanima devlet oldu zaman gitmisti berbat bi doktor suan imperial caliyor develete yuzume bile bakmadi ama orda bakiyolar para veriyosun sonucta ama onur beyden cok memnunum ☺️
Izelecren Aysegulaman02 bende imperialde kırhan gençosmanoğluna gidiyorum bende baya memnunum doktorumdan☺️
Esraomer Aleyna95 merhaba. Ben de Filiz Hanıma gidiyorum. 38 haftalık hamileyim. Hafta sonu veya akşam acile gidersem o gelmeyecekmiş doğuma bana bugün böyle söyledi. Moralim çok bozuldu. Size doğumla alakalı böyle bi şey söyledi mi
Aysegulaman02 dilaraakbulut teşekkür ederim orada Ayşe müsellim de var bi kere gittim ilgiliydi aslında bi fikriniz var mı
nisamm22 Aysegulaman02 medikal park ta sevilay var imperialde dilek erdoğan var bide kirhan bey vardı sanırım ondanda memnun kalanlar var ayşe müsellemden pek mumnun olanı görmedim ben 7m hastanesinde sabri çolak bar aşırı ilgili bi doktormuş görümcem gitti anlat anlat bitiremedi adamı özeli de özeli muamele yapıyo anlican😂😂
dilaraakbulut Aysegulaman02 evet bu arkdasim gidiyoru hata yeni doğum yapti 1 ay olacak nerdeyse ilk basta memnundu sonra bisey soruyo başindan savmis sonra benim dedim doktora giti cok memnun kalmis sezeryan oldu onur beye
Alka Aysegulaman02 Abimin eşinin kanaması vardı. Gittik buna. Telefonla konuşuyordu yengem yatıyordu sedyede abim bi yandan yengem bi yandan ağlıyordular. Abim dedi doktor hanım nolur bakın korkuyoruz dedi. Ayyy ne bere düştüyse ben mi tutacam diye bağırdı. Aşırı terbiyesiz biri. Bunu diyen insan bile olamaz. Hiç kimseye önermiyorum. İstediği kadar güler yüzlü olsun. Pis kalpli.
Merve5561 Aysegulaman02 Medical park Karadeniz Hasan Tahsin sanisoğlu gidiyorum bu ikinci hamileliğim ilkinde de ona gittim riskli hamilelik geçirmiştim onun için drum bana çok güven veriyor sakin bir dr ondan tekrar onu tercih ettim
Surimsine Aysegulaman02 ben de 7M Aynur Söğüte gidiyorum ilgisi çok güzel muayene çok güzel geçiyor tavsiye ederim ☺️ Sgk muayene ücreti 195₺
Alka Aysegulaman02 medicalpark Nebahat nuhoğluna gidiyorum. Çok memnunum. Çok ilgili güler yüzlü. Ve açık sözlü.
Alka Aysegulaman02 265 canım medicalpark diğer hastanelere göre biraz daha pahalı. Sağlık ocağında yaptırıyorsun kan idrar tahlilini.
Fattooss Bende Nebahat hocaya gidiyorum güzeryüzlü kendi gibi olan bi kadın çok rahat hissediyorum onun yanında