Yunusemreninannesi 6ci haftadan sonra gorulur heralde canim enson oglumda oyle ogrenmiatik suan 1 hafta once evde test yaptim adetime gore 7ci haftadayiz ama gitmedim hala doktora demin bazayi kaldirdim yanlarim aciyor inslalah bisey olmaz dua edin lutfen
Asfgghjjcansu12 Yunusemreninannesi Allah’ın izni ile birşey olmaz inşallah yine de kendini ilk üç ay böyle zorlama kuzum
Asfgghjjcansu12 Benim 5+3 de görüldü 6+3 de kalp atışını duydum 3000 i geçmesi gerekiyor hgc hormonunun diye biliyorum ben anestezi uzmanıyım sağolsun yanımda çalışan ebe demişti 17000 de kalp atışını duyduk kuzum 🙏🏻
Mihriban34 Asfgghjjcansu12 vajinal ultrasonla baktırmak istemiyorum ilk etapta o yüzden şu an ben 4+2 deyim bana doktor çarşamba günü gelmemi söyledi ama iki hafta sonrasına gideyim ben öyleyse
Melek1111 Erken gitmeyin bazen geç döllenme olabiliyor . 6 haftadan sonra gidin sonra strese giriyor insan acaba kese görünmeyecek mi diye .Benim öyle oldu
Aysem- Mihriban34 4.haftamda vajinal muane ile görmüştüm nokta kadardı 4-2 de karından net görmüştüm. Bu cuma 6 haftalık olucaz inş kalbini duyarım 🥰🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Mihriban34 beta deger 5 binlerdeyken karindan rahatca kese gorunur. Erken gidip gorulmezse stres yapmayin 😊
Duygu0621 Mihriban34 herkesin hamileliği bir olmuyor , genel olarak 5. Haftada kese görünüyor kalp atışıda değişebiliyor haftasına göre 😇👍🏼