Frdymn Kizlar enfeksiyonu olup normal doğum yapan var mi aranızda. Enfeksiyon normal doğuma engel mi ? Idrar yolu enfeksiyonundan bahsediyorum
Dilekcnkn Frdymn Ayy bende bekliyim burada 2 aydır bitmiyor enfeksiyon ilaçta kullandım,36 haftalığım çarşamba gideceğim
Frdymn Dilekcnkn bana doktor simdi.zalain fitil verdi ilk defa kullanacağım. Benim bekarken de hep olurdu ama kasinti yanma olmaz hic
Burcunuz Canm oğlumda çok oluyordu enfeksiyon normal doğum yaptım smdi kızımda da oliyor doktorum engel deil dedi geçen bir antibiyotik kullandım 34+5 im. Doktorum verdi geçti buara agrilarimda olmiyor cuma günü kontrolum var bklm
Frdymn Burcunuz bana antibiyotik vermedi şase ve fitil verdi. Bakalim gecer mi. Ay hepimiz saglicakla doguralim insaAllah. Bende 35+1 im
Dilekcnkn Frdymn Benimde kaşıntı yanma yok sadece afedersin sarı akıntı geliyor yani önüne geçemiyorum sürekli geliyor
Woman3535 Frdymn gece yatmadan önce ve tuvaletinizi yapmış olun gece çıkarsanız tuvalete akıyo çünkü 😅ben kullanmıştım (kullanamamıştım)🤣 akmıştı hemen
Burcunuz Frdymn benim çok yüksek cikdi doktor mecburen kullanman lazım antibiyotik gebelere verilmez ama bunu gebelerde kullanılır dedi bende kullandım şuan ağrılarım çok yok
Uyumsuzzz Frdymn enfeksiyondan çünkü sancı böyle olmaz afedersin wcden sonra oluyor genelde böyle kasıklarda yanma gibi çok fena
HollyMolly Enfeksiyon normal doğuma engel diye biliyorum ben. Çocuğa geçme ihtimali olduğu icin. Ama tabi doktorunuz daha iyisini bilir
Frdymn HollyMolly evet bende duydum bazıları yok olmaz derken bazıları olur diyor degisiyor heralde doktordan doktora
Woman3535 Frdymn temizlemesi de uğraştırıyo gece gece uykulu halimle onunla uğraşmıştım 🤣🤣 bide doktor bana fitili kullandıktan sonra 3-4 gün ilişki yok demişti aklıma gelmişken söyliyim belki sizin doktorunuz bi sakınca görmemiştir 🥰