39+3 teyim 2 cm açılmayla yatışım yapıldı bugün bebek aşağıda ama henüz tam oturmadı başı pelviğe. Lavman ve vajinadan fitil gibi bi şey verdiler pilates squat vs ile doğumu bekliyorum odamda. Sancım şu an sıklaştı 40-60 larda 5 dk bir geliyor. Benim için dua edin 🤲🏼😌 Olmazsa sezaryene alacak doktorum. Merakla bekliyorum.