Birgul teşekkür ederim uyarınız için fakat bu ikazı neye göre yaptınız? Hakaret yok, argo yok. Ne yorumlar var sitede lütfen işinizi düzgün yapınız, onlari da kontrol ediniz. Ayrıca herkes gibi ben de yorum hakkına sahibim. Muhatabım da siz değilsiniz. Neden bir tarafta durmaya çalışıyorsunuz? Muhatap olduğum kişiyi kırmamak adına yanıt vermedim.